مقالات

مداد رنگی برای کودکان و تراشیدن مداد رنگی

Best Kids' Colored Pencils

مداد رنگی برای کودکان

مداد رنگی راه بسیار خوبی برای تشویق خلاقیت برای کودکان با هر سنی است. در حال حاضر در مهدکودک، کودکان این شیوه خلق را تجربه می کنند و از همان روز اول این این بکارگیری از رنگها به عنوان راهی عالی برای رشد ذهن  و خلاقیت آنها استفاده می شود. و آنها را در طول زندگی دنبال می کنند!

وقتی شروع به کار با مدادهای رنگی می کنید، تقریباً هیچ محدودیتی وجود ندارد.

بودجه شما چقدر بر تصمیمات خرید شما تأثیر می گذارد؟ آیا گاهی اوقات ارزان ترین گزینه خود را فقط به این دلیل انتخاب می کنید که خوب، ارزان ترین است؟

وقتی صحبت از مداد رنگی برای دانشجویی می شود، انتخاب های زیادی از کیفیت و تفاوت قیمت وجود دارد و تفاوت قیمت همیشه تفاوت کیفیت را جبران نمی کند.

با توجه به زمان بالای مداد رنگی بر خلاف ماژیک و … خرید یک مجموعه تازه در هر سال ضروری نیست. و به سرعت ماژیک ها و رنگ ها مصرف نمی شوند .

برندهای زیادی از مداد رنگی برای دانش آموزی وجود دارد که با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند.

آیا باید بگذارید قیمت به تنهایی تعیین کننده خرید شما باشد؟

و آیا وقتی در مورد مداد رنگی صحبت می کنید کیفیت واقعا اهمیت دارد؟

با توجه به ارزش آنها و مدت زمانی که آنها را خواهید داشت، این هوشمندانه است که برای یک کار با ارزشتر و با مهمتر با کیفیت بهتر کمی بیشتر هزینه کنید.

زمانی که کارشان به دلیل کیفیت لوازم محدود می شود… هر کسی ممکن است ناامید شود، و یقیناً استفاده از یک محصول با کیفیت بهتر معمولاً به کار با کیفیت بهتر و لذت بیشتر تبدیل می شود .

این چیزی است که من هنگام تست کیفیت مداد رنگی به دنبال آن هستم:

رنگ های مداد رنگی باید غنی و زنده باشند.

مجموعه 12 رنگ اصلی باید شامل طیف رنگ های اصلی باشد که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند:

سیاه، سفید، قهوه ای، آبی روشن، آبی تیره، بنفش، سبز روشن، سبز تیره، زرد، نارنجی، قرمز و صورتی. (در حالی که می توانید مقداری ترکیب رنگ را با لایه بندی و ترکیب رنگ ها انجام دهید، در این سطح بهتر است طیف کاملی از رنگ های اصلی در دسترس باشد.)

تیزکردن و تراشیدن مداد رنگی؛

از هر سبک تراش و تیزکننده ای که استفاده می کنید، مطمئن شوید که تیغه شما تیز است! یک تیغه کند روی هسته نرم با عبور از روی آن “گیر” می کند و باعث شکستن هسته می شود.

چگونه می توان تشخیص داد که تیغه شما تیز است؟

به تراشه ها نگاه کنید! اگر قطعات طولانی و پیوسته هستند، تیغه تیز دارد. اگر تراشه‌های شما در تعداد زیادی تکه‌های کوتاه و بریده باشد، تیغه شما کند است و می‌تواند به مداد شما آسیب برساند.

بعضی از تراش ها دارای تیغه های قابل تعویض هستند. اگر نمی توانید تیغه را تعویض کنید، وقتی تیغه کند و مستهلک شد، تراش را تعویض کنید.

از تیز کننده های سبک میل لنگ خودداری کنید! اغلب این تیز کن ها را در کلاس های درس به دیوار نصب می کنید.

این دایناسورها مثل حکم اعدام برای مداد رنگی هستند! اگر هنوز یکی از اینها را در کلاس خود دارید، مطمئن شوید که جایگزین مناسبی برای دانش آموزان خود در هنگام کار با مداد رنگی نیز دارید.

بسیاری از هنرمندان حرفه ای از چاقو برای تیز کردن مداد رنگی خود استفاده می کنند. اگرچه این کار نسبت به استفاده از تراش بر روی هسته شکننده مداد شما ملایم‌تر است،

اما برای دانش‌آموزان انتخاب خوبی نیست! اگر به دنبال کنترل و ایمنی نهایی هستید ، بهترین گزینه یک پد سنباده تیزکننده  است . شما به سادگی مداد خود را در حالی که آن را روی کاغذ سنباده می‌مالید بچرخانید تا به همان اندازه که نیاز دارید یک نقطه ایجاد کنید.

اما در مورد آن مدادهایی که هنوز هم در حال شکستن هستند چطور….  تقریباً انگار از داخل شکسته اند ؟

خوب، ممکن است از داخل شکسته شوند ! فقط به این دلیل که یک مداد رنگی یک تکه به نظر می رسد ، به این معنی نیست که هسته آن قبلاً در یک یا چند مکان داخل بدنه چوب شکسته نشده است.

این ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که مدادها در کلاس درس می‌افتند یا ،این ناامید کننده است زیرا با نگاه کردن به آن نمی توانید متوجه شوید که یک مداد در داخل شکسته است .

از راه حل های ممکن برای مقابله با شکستگی داخلی، گرم کردن مداد رنگی است که باعث می شود هسته کمی ذوب شود و دوباره به خود جوش بخورد.

اگر بتوانید مدادهای رنگی خود را برای مدتی در یک مکان آفتابی گرم بگذارید، ممکن است کمک کند.

گزینه دیگر استفاده از سشوار برای گرم کردن مداد رنگی است. هر اتاق هنری به یک سشوار نیاز دارد، درست است؟ مناسب برای مدادهایی که روی زمین می افتند….

گاهی اوقات، هسته یک مداد رنگی از مرکز خارج می شود، که همچنین می تواند باعث شکستن آن در هنگام تراشیدن آن شود.

معمولاً می توانید این مشکل را با نگاه کردن به انتهای تیز نشده (مسطح) مداد تشخیص دهید.

اگر می‌بینید که هسته دقیقاً در مرکز قرار ندارد، بهترین گزینه برای شما یک سنباده تیزکننده خواهد بود.

با مداد رنگی با احتیاط رفتار کنید و استفاده از تراش‌کننده‌های مناسب باعث می‌شود که مدادهای رنگی شما عمر طولانی تری پیدا کند!

مداد رنگی برای کودکان

مدادرنگی های عرضه شده در فروشگاه ماهرنگ

مداد رنگی آریا

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید